HUR tänkte jag nu egentligen....? Jag hata...

img_0939 (MMS)

HUR tänkte jag nu egentligen....? Jag hatar hatar HATAR fiskmåsar! Värsta jävla fågel som existerar på denna jord.  Usch. Och så flyttar jag till kusten.......?! Hahahhahaha! Lite komiskt är det allt. Vad gör man inte för kärleken ;) hade änna glömt bort dom hemska djävulsdjuren tills idag när jag gick ut och dom skrek och seglade runt överallt... :#%^+%^{]+ (svordommar) morr.... Väntade bara på att få en skit i huvudet men jag klarade mig. Alla dagar med fågelmåsar som jag kallar dom är en kamp. Ja fågelmåsar kallar jag dom för det låter lite trevligare och sötare än fiskmås! Då verkar dom inte lika äckliga Och hotande ;)  Well well nog snackat om äckliga fåglar idag. On My way to da jobb för att göra några Goa timmar sen hem och bara ta det lugnt. Jobb imorgon med såklart. Helg = jobb för mig nu för tiden. Bara bra ;) mucho dineros hehe! Ha det gott så länge, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0