Jag är faktiskt lite chockad. Tåget kom i ...

img_1821 (MMS)

Jag är faktiskt lite chockad. Tåget kom i tid och går normalt idag. Det verkar som att vi faktiskt håller tids schemat :O helt otroligt! Detta förtjänar nästan en applåd.. Skönt att slippa behöva oroa sig för att jag kommer för sent idag då, fast å andra sidan kanske jag inte ska säga allt för mycket ÄN.. Vi är ju trots allt ute framme riktigt än.. En hållplats kvar nu sen Göteborg. Ska öppna själv på jobbet idag med.. Och stå själv i en timme.. Hoppas det inte kommer alltför mycket folk nu i början bara.. :S lite jobbigt att hjälp alla själv + ta hand om kassan. Ibland önskar man att kloning var ett allternativ ;) det hade underlättat en hel del.. Hmm nä nu ska jag fortsätta min resa här, sen jobba några få timmar och sen hem igen. Gott med söndagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0