tattoo-tarmen

..suger så in i bomben!

Så snart får det bli till att boka en tid tror jag! Jag vet precis vad jag ska göra :) Den är liten men betyder mycket! Kan ju iofs vara skönt att börja med något litet nu igen efter några år.. Var nog 2 (?) år sedan jag satt under nålen senast :O
OJ kan det verkligen ha gått så lång tid redan?! Känns inte så.. Två år är ju riktigt lång tid... Måste jag kolla upp, kan ju inte stämma haha! Men iaf. Snart ska jag boka in en tid. Får se vem som ska göra den bara.. Antingen gör jag den i Thn eller här i Gbg.. Får se, ska prata med lite folk i branchen bara :)
ooh nu längtar jag nästan lite. Men nu sitter jag även och klurar på ytterligare en gadd. Så det kanske t.o.m blir så att jag kör dom båda samtidigt.. Hmm det hade ju kanske vart något :)
Undra hur glad min pöjk blir då hahah ;) Stackarn, han får stå ut med mig och mina tatueringa :P hehe!

Nä , nu ska jag nog klura vidare på mina nya tatueringar här :) Så skoj när man kommer in i dom tankarna igen! Har ju som sagt haft lite av en tattoo-torka. Men nu verkar den ha släppt. Spännande :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut ett inlägg, om bra tatuerare? ..



Där du har varit, eller skulle vilja gå till nu när du ska göra dina nya :) jag ska göra en till, men vet inte vart jag ska gå denna gången :D

2011-01-15 @ 22:47:17 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0