This shoes are made for walking..

..by ME!
Spanat runt en del nu på morgonkvisten och hittat mig ett par riktiga höjdare till våren.. Några gamla favoriter och några nya!

Ett riktigt säkert vårkort för mig och har varit i flera flera år, sedan gymnasietiden och lite till. Det är inga mindre än Converse All Star! Helst i alla möjliga färger. Men nu äger jag bara ett par vita och ett par svarta. Kanske ska slå till med en färg till i år ;) Man har ju avverkat några genom åren men dom verkar ALDRIG gå ur tiden. Helt sjukt underbart. Den bästa skon!

Är även sjukt svag för snygga klackar.. Så här har jag hittat några som föll mig i smaken.. Tror dock att jag bara kommer att få sukta efter dessa på håll men man vet ju aldrig, en vacker vårdag kanske dom sitter där, på mina fossingar ;)
 


Men även lite mer bekvämare skor..


Jag vet inte... men det kanske är konstigt att en och samma person vill ha SÅ mycket skor... Min lista över skor som jag vill ha kan göras oändligt långt.. Tro mig.. Till månen och tillbaka räcker inte...
Hade jag varit milijonär så vet jag lätt vart mina pengar hade tagit vägen.. hehe Shoooooes ;)

Kanske finns något rehab för skoberoende? 
ASÄ - Anonyma sko älskare
Hjälper dig mot DITT skoberoende

hehe! låter som en bra slogan, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0