Uuuuusch vad jag tycker synd om mig själv....

img_5694 (MMS)

Uuuuusch vad jag tycker synd om mig själv. Och jag får göra det just nu. Har fått massa utslag i ansiktet och jag vet verkligen inte varför. Om jag ätit något konstigt? Eller använt fel smink? Vet inte vad det kan bero på. :( men ont gör det. Eller det kliar mest men man kliar så mycket så att det gör ont :( och till råga på detta ska jag jobba idag :( mindre sugen på det när jag ser ut såhär faktiskt. Rasmus säger att det inte syns något men JO det gör det. Och jag känner det framför allt. Hade helst av allt bara velat ligga kvar i sängen idag och inte gå utanför dörren. Men inte jag inte. Sån tur kan man ju inte få ha.. Ska köpa hydrokortison salva sen innan jobbet och ligga hemma imorgon med det i hela fejjan. Lätt! Och försvinner det inte då så får jag gå till vårdcentralen och kolla upp det. Jävla skit grejer. Hoppas att ni fick en bättre start på den nya veckan än vad jag fick iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0