GATEBIL MANTORP


HEY HO, LETS GO !
God Morgon mina solstrålar!
Snart dags att packa in sig i bilen här och åka mot Mantorp för en spännande, händelserik dag full med däcktjut och snabba bilar ;)
Det blir jag, älsklingen, Nina & Simon som åker. Blev inte riktigt som tänkt. Vi skulle vart iväg hela helgen med dom andra egentligen men eftersom det här med taket kom emellan så valde vi ett helt tak istället för en fest helg på mantorp.. Rätt val tror jag allt ;)
Men 1 dag får vi allt och det räcker nog och blir över så får vi ta igen det nästa år istället :)

Jag måste förvarna er lite nu i förtid, att uppdateringen här kommer nog inte vara alltför effektiv under helgen.. Kanske om jag slänger in ett mobil-inlägg någon gång men datorn lämnar jag hemma. Så får uppdatera bättre med bilder osv när jag kommer hem igen <3

Ha en superbra lördag gott folk! För det ska jag haa! :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0