Asså seriöst!!!! Är detta verkligen på rik...

img_5378 (MMS)

Asså seriöst!!!! Är detta verkligen på riktigt?! Ser jag rätt eller är det bara en synvilla?! Jävla skitsverige! Jävla skitväder! Jävla skit på allt just nu.. Mitt värdelösa helvete till bil kom inte ens upp för backen här hemma. Den bara slira och spann.. Kom ingen vart.. Eller à kom halv vägs upp i backen o skulle svänga i en utav kurvorna men det gick inte. Var på väg ut i skogen istället. .. Det  gick inte att styra! Så fick backa bak igen och ställa mig nedanför backhelvetet och gå upp! Ååh är så jävla arg!! Varför var detta nödvändigt? Jag HATAR faan snö! Det gör mitt liv så mycket svårare!!!  }|%]%{|£~^{}[%]%{*{+}=}¥$~{%[%?!!,$|*]+]+|¥ (svordommar i massor) .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0