Bästkusten

Jiippii
Idag är det äntligen fredag, vilket innebär... Fredagsmys ! :)

Och här på (B)västkusten är det ju självklart inget riktigt fredagsmys utan våra underbara räkor! Såklart!
Är verkligen supersugen på räkor idag och känner att jag börja längta lite lätt redan nu. hihi! Vi hade tydligen lagt undan 2 (!) Kilo räkor som vi ska hämta ut sen och smaska på i kväll. Smasken! Det är ju självklart inte bara jag och älskligen som ska äta allt det, men det kanske ni fattade ;) Fast å andra sidan hade det nog inte varit några större problem.. hehe

nåja. Nu ska jag pyssla med annat gott folk så ni får kika in senare igen :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jojo man längtar efter kvällen, städat o fixat så man bara kan mysa, just tagit en prommis så man har fått luft :-)



Du kanske vill gå me när du är 100 igen?

titta på tv ikväll en stund eller film?



Nu ska jag ta lite vatten o sen njuta av en mugg te.



KRAMISAR

2011-03-04 @ 15:07:27 // URL: http://www.tva-gardvarare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0