Den mesta snön som föll igår är borta... T...

img_1720 (MMS)

Den mesta snön som föll igår är borta... Thank God! Men nu är det halt istället. Jävla piss väder som inte kan bestämma sig. Man ska väl inte bli förvånad om det kommer lite snö på midsommar också. Det vore väl trevligt.? Ååh känner mig så bitter över detta med den här jävla snön.... Men men gott att den är på väg bort iallafall. Nu blir det jobb som vanligt för mig. Känns inte som att jag gör något annat just nu. Men imorgon är jag faktiskt ledig så ni kan ju gissa vem som kommer att ta sovmorgon ;) MOI! Som jag längtar hehe! Men först o främst ska vi ju ta oss igenom denna dagen -inventering - kommer drömma om blip-ljudet ikväll. Om jag inte får vara i butiken då vill säga. Men det märker viii. Ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0