Gårdagen

Igår hade jag fullt upp. ojojoj!
Jobbade hela dagen från morgon till kväll.. Sen när jag kom hem runt 8 halv 9 så fick jag ställa mig att laga mat det första (alá housewife) jag gjorde för strax därefter ramlade sambon och åketok innanför dörren. Blev lite mat för oss 3, BB så klart och sen film och gotta :)

Fick äntligen tummen ur röva o se Snabba Cash. Den var väl bra så och lite småspännande men inte sådär överdrivet superduper bra som alla andra sagt att den har varit.. Men Men.. smaken är som baken.



Ska ta och duka av frukosten nu och se göra mig iordning för idag får jag fin besök ifrån Vänersborg :) Det ni.
Kanske hinner med en liten promenix innan det är dags för en fika.. Får se vad klockan hinner att bli innan hon ringer o säger att ho är här ;)

Ha de gött så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Haha! Du hinner nog ta en lång långpromenad :P Hahahaha!



Åh du, mig har du aldrig hört säga att Snabba Cash är bra :P

2011-03-12 @ 13:55:13 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0