God morgon gott folk! Snacka om lite lätt ...

img_1047 (MMS)

God morgon gott folk! Snacka om lite lätt förvirring i min hjärna i morse. Gick upp och gjorde mig iordning i zombi-takt. Blev klar tidigare men åkte ändå. Tänkte att det kunde vara gott att inte behöva Stressa in som vanligt. Halvvägs in till Stenungsund märker jag att jag glömt typ hälften hemma....! Bla mitt buss/tågkort! Haha! Smidigt. Utan det kommer jag inte så långt så det var ju bara för mig att vända och fick stressa iaf. Hatar att stressa! Man får ont i magen :( men men nu sitter jag på tåget mot jobbet iaf så ingen fara skedd! :) hade ju som sagt mina kära damer här på besök igår! Sååå himla underbart att träffa dom, få dricka kaffe och prata strunt ;) blev även en liten avstickare till IKEA. Men hittade inte så mycket. En kruka och tassar till möblerna haha! Well well. Efter Ikea turen var det dags för mig att lämna tjejerna för denna gången. Åkte och städade ur lägenheten med älsklingen så nu är vi äntligen av med den. Känns riktigt skönt faktiskt. Nu kan vi lägga 110% fokus på Huset :D som för övrigt börjar bli klart. Hur skönt? Sååååå skönt! :) nu ska jag sluta babbla här. Ha en underbar dag goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0