Most Wanted..

Det är mycket man vill göra i sitt liv. Mycket som ska göras men sne har man ju även cravings som är just NU. Och det har jag nu kan jag säga... Och när jag får sånna cravings så känns det inte som det andra spelar nån roll (även fast det gör det). Men jag känner bara att jag vill ha det NU. Jobbig känsla det där.. Speciellt om man inte kan får det precis just exakt just nu! HAHA! Önskar att jag kunde trolla.. Vad allt hade vart så mycket lättare då.. typiskt...

Men mina most wanted just nu är:

NO.1 Fixa mina naglar

MÅSTE göra iordning dom snart. Antingen det eller så får det bli sommar...! Vintern har då inget gott med sig. Händerna blir torra, naglarna sköra och går oftast av hela tiden.. inte okej. SÅ jo, detta måste jag ta tag i ganska omgående känner jag. Måste bara hitta någon här i närheten som är bra, tillräckligt bra så jag kan gå. Lite lätt kräsen sådär.. Annars får jag åka upp till Vbg och gå till Katarina.

NO.2 Hårförläning

Jag måste få mig en ordentlig hårförlängning snart. Jag  s a k n a r  mitt långa hår så himla mycket! Och att sätta i clips är inte samma sak. Det är super obekvämt och man är orolig för att det ska åka ur hela tiden, så dom använder jag ytters sällan.. Men mitt största problem med just nails hårförlängning är att det är så jävla dyrt.. Speciellt om man ska göra det på salong. Jag har andra saker att lägga 5papp på just nu känner jag. MEN å andra sidan kan man köpa nails slingor för runt 1000lappen och sätta i själv. Men VEM har redskapen och kan hjälpa mig då är ju frågan.. ytterligare ett problem.. JAG VILL HA LÅNGT HÅÅÅR!

NO.3 Tattoo

Efter o vart på tattoo mässan i helgen (även om det bara var en snabbis) så hann jag bli sugen på att få ännu mer bläck på kroppen. Jag har några idéer liggandes som bara väntar på att få bli förevigade på min hud. Men även här så är ekonomin iväg.. Faan vad jag hatar pengar! Det ska alltid förstöra.. :(
Dom som säger att pengar inte gör en lyckligare kan ju ta och köra upp något så långt det bara går. Åt helvete med det. JAG hade blivit mycket lyckligare med pengar. För då hade jag haft RÅD att göra sånt som faktiskt får mig att må bra! Jävla dravel....

NO.4 Boobjob

Detta är verkligen något jag tänkt på länge, i flera år. Har grubblat fram och tillbaka och kommit fram till att jag ska genomföra det förr eller senare. Måste bara spara ihop pengarna först. Men det SKA göras. Och detta är absolut inte något jag gör för någon annan utan bara för mig själv. För min självkänsla och för mitt alterego. Den som tror nått annat får väl göra det då ;)

NO. 5 Shopping

Har ett jätte behov av att shoppa nu. Varför får man alltid det när man verkligen inte har råd? hmm..
Jag har hittat massa fina saker som jag skulle vilja ha hemma hos mig. Allt ifrån smycken, byxor, toppar, sminkprodukter, parfym, tavlor.. ja listan kan göras lång som sagt...

NO. 6 Pengar !

och sist men inte minst; Pengar!
Något jag måste ha för att jag ska kunna göra mina most wanted grejer..


Hde jag träffat en "anden i lampan" så hade mina 3 önskningar vart så här just nu

1. Obegränsat med pengar tills den dagen jag dör
2. Ett kärleksfullt och hälsosamt liv
3. Ett bra liv utan sjukdom och "fattigdom" för alla mina nära och kära.


Mina most wanted önskningar och mina andra vill ha-behov just nu kanske kan låta lite ytliga för er men thats life. Jag gör väl ändå saker som känns bra för Mig.. Att vara fin och måna om sitt utseende får mig att må bra. Önskar bara att jag kunde få göra det jag ville.. Nåja.

Kommentarer
Postat av: Veronica Pain

Det verkar skitkul! massa saker verkar hända där. Är det dyrare att tatuera sig på en mässa än i en studio? vet du det ? ^^ tänkte på att annars är det perfekta stället att gadda sig på för att man kan se vilka som är grymma och inte :)

2011-03-01 @ 23:24:39 // URL: http://veronicapain.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Din ytliga bitch! Hahaha! Ne, men va fan.. ALLA VILL HA! Alla andra kan hålla käften och lägga sig i en jävla vargfälla i skogen!

2011-03-01 @ 23:51:51 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0