Nära nu...


Jag ser verkligen ljuset i tunneln nu. Vi blev nästan helt färdiga med sovrummet igår. Tapeterna på den nybyggda väggen ska upp bara o sen lite lister sen är även sovrummet klart och redo för inflytt. Känns så otroligt skönt! Vi har ju planer på att vara ute ur denna lägenheten helt och hållet till helgen iaf, helst innan. Hoppas hoppas!
Det blir så himla fint alltihop , är supernöjd med allt. Och igår så började vi bygga ihop garderoberna i våran lilla walk-in-closet ocks´å :) wiiie!

en del av sovrummet

Idag blir det mer packande och flyttande och målande. Ska flytta soffan idag är det tänkt. Så man kan göra klart vardagsrummet :)
Sen får jag finbesök idag med. Sandra kommer ner och hälsar på. Inte för att man hinner vara så social men hon får gå med när jag grejer så får vi prata under tiden :) Kaffebryggare finns ju så vi klarar oss nog ;)

Nä nu ska jag byta om och åka upp så man kan börja nångång :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Jag fick ju hjälpa till ja med ;)

2011-03-21 @ 23:30:26 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0