Puh.. Nu är jag seg. Det är så tungt att g...

img_3526 (MMS)

Puh.. Nu är jag seg. Det är så tungt att gå upp på morgonen. Känner att jag är i behov utav en sovmorgon... Hoppas på en snart! Igår kväll blev det inte så mycket gjort hemma för jag och älsklingen hade myskväll. Första gången själva i huset hela kvällen och det skulle "firas". Blev lite sen middag, efterrätt och en film. Mys! Somnade så gott! Man får en speciell myskänsla i vardagsrummet.. Hmm Måste bero på kaminen ;) hehe! Idag däremot är det Ikea som gäller! Ska jobba en "kort" dag först sen kommer älsklingen och hämtar upp mig i Gbg o så åker vi direkt dit. Undra vad vi kommer hem med idag ;) ska bli mindre kul att slåss med en miljon folk där på självaste lönedagen. Men men :) ha en bra dag nu gott folk så får jag uppdatera mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0