Sail Away


Fasiken vad klockan springer iväg snabbt hela tiden.. Varför är det så? Snart kommer älsklingen hem igen och jag har faktsikt , helt ärligt inte kommit så mycket längre än sist jag skrev. -haha-
Snacka om att basiluskerna suger musten ur mig.. Börjar faktiskt få ont i ryggen för jag legat för länge.. Liggsår? nä, dags att gå upp, ta en dusch, piggna till lite, rå om sig själv en sväng kanske och självklart spela massa bra musik ur högtalarna. Med bra musik så brukar jag alltid må lite bättre. Skulle ju hinna färga håret också.. hmm När ska jag hinna allt?!?!?! 

Var ju tänkt att vi skulle åka upp och hälsa på min mor & styvfar idag med. Har ju inte träffat dom på över 2 veckor :O och två veckor ifrån min mamma är en lååång tid. Illa illa. Men vi får väl se hur det blir med det. Vill ju gärna inte åka dit och smitta ner dom stackarna..Får se hur jag mår och känner mig när älsklingen ramlar in här..

Dagens Låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0