Say Yes


Det var med blandade känslor som jag tackade Ja till en förfågan jag fick idag. Vad det är vill jag helst inte avslöja innan jag själv har det på papper. (hoppas ni förstår)
Och NEJ jag är inte gravid. Förstår inte varför alla tror det.. Aja.
Blev iaf glad över min förfrågan och det kommer att underlätta en hel del framöver men jag kommer sakna mina tjejer. Får helt enkelt hålla kontakten med brudarna och åka och hälsa på dom lite då & då :)

Nu ramlade Rasmus innanför dörren här också så det blir väl att fixa lite kvällsmat och sen bänka sig framför Tvn resten av kväll :) Både lyxfällan och Big Brother. Oh yes yes!

Sen får ni ursäkta den kassa uppdateringen idag =/ men har jobbat hela dagen och är fortfarande inte helt kry så humöret är inte på topp + att skiten har satt sig på mina stämband så jag kan knappt prata.. ASJOBBIGT. Hoppas verkligen det är bättre tills imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0