Tummen ur..


Midsommar -10

Sådär då har man äntligen fått tummen ur och hälsa på i stan. Jag och älsklingen är på väg till Helene och Wången för att hälsa på och spana in deras nya lägenhet. Eller bara Helene kanske.. vet inte om wången skulle jobba eller hur det va. Hur som så kommer det nog bli trevligt ändå :) Jag är jätte nyfiken på hur det ser ut och jääätte nyfiken på om Helene har fått sina kort som dom var o tog här för nån vecka sen. Vill ju se resultatet :)

Sen får vi skynda oss hem igen för då ska jag möta upp Nina för lite tissel o tassel här hemma hos mig hihi! Kommer säkert ta kort på vad vi hittar på så får ni se imorgon :) Vi ska ju iaf överraska pojkarna och hoppas dom blir glad aoch nöjda :)

PS. Jag hoppas på bullar och kaffe när jag kommer fram Helene! ;) hehe!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Vilken fin design du har.

2011-03-14 @ 14:29:38 // URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0