Fit

Usch säger jag bara... Måste verkligen ta tag i min träning igen. Men åh vad tråkigt det är! Har verkligen NOLL motivation att gå till gymmet. Speciellt INTE sportlife. Usch, har verkligen svårt när man går till ett gym och det är fullproppat med upp pumpade spännisar och sminkade bimbos..! Seriöst vem faan gör sig iordning för att gå o träna?  Man är väl ändå där för att bli svettig? Därför hatar jag gym.. Känner inte att jag vill stå där o flåsa o svettas när alla andra är så fin fina så med balklänningar o inte en svettdroppe i nyllet typ. Nä fy faan för det. Så hur ska man då kunna träna undrar jag. Irriterande värre..
+ att jag tycker det är sjukt tråkigt att träna själv.. Men men..

Jag måste ta tag i detta NU. Jag vill inte vara sambo-sleten längre. Jag måste bli av med mina sambokilon. Jag vill bli fit !
Och jag vill bli det nu!! inte om ett halvår - NU. Ingen träning ger synliga resultat med en gång känns det som. värdelöst och därför tappar jag även suget på att träna. Ser jag inte resultat snabbt så känns det så meningslöst.. iaf för mig..

Får väl se hur jag ska ta och lösa detta..

Dagens Låt

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vi kan gö det ihop!

Jag har en kompis som har saker hemma :-)

du får skaffa ett hemma så vi kommer till dig :-)

Sundahallen finns :-)



Så det var litte tips, nu är det dags för en dusch här :-)

2011-03-07 @ 15:01:53 // URL: http://www.tva-gardvarare.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0