Yes Yes Yes!


Det blev inte så mycket uppdaterande igår eller idag heller för den delen ;) Men igår kom ju min underbara sockerpingla ner hit och hälsade på. Dessutom överraskade hon mig rejält och kom 2 timmar tidigare än vad hon hade sagt, den lilla busungen :) Men var så underbart skönt att få ha henne här nere! Kärlek
Det blev en liten rundvisning av Stenungsund, en fika, sen handlade vi för att senare åka hem och fixa tacos till oss två och Rasmus!
 

Idag blev det däremot frukost med min ängel innan hon åkte hemåt igen. (ja! hon sov över ^^) Sen åkte jag till jobbet för att jobba några timmar. Kort dag idag, men det kan vara skönt det med ibland.
Väl på jobbet fick jag världens glädjebesked. Är så GLAD över att jag inte behöver lämna mina pinglor! Åh vad underbart! :D Jag får vara kvar på mitt jobb och slipper jobba på b-plan + att jag får mer timmar, Myycket mer ;) inte en 100% tjänst än men inte långt ifrån ;) SÅ underbart. Var som en sten som lättade lite. Mer klirr i kassan. Gööött!


Hur söt är inte denna lilla spragrisen då :D Supersöt! Måste köpa hem en sådan och SJÄLVKLART måste den ha en krona på huvudet som den prinsessa jag är ;) hhihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0