Housewife!


Idag har jag känt mig som en tvättäkta husfru :) Jag har verkligen hunnit med en hel del. Jag har tvättat, hängt tvätt och vikt tvätt. Jag har bakat bullar, Jag har städat, Jag har diskat (läs satt på diskmaskinen ;) hehe) och jag har hunnit dricka kaffe och prata girltalk med min tjej Sandra Dee! ♥ Hur underbart är inte det då!
Jag har verkligen fått massa gjort på en molning, grå, tråkig dag :)
Sen när älsklingen kommer hem så ska jag även ta och göra lite storkok i köket. Ska göra massa mat som vi både kan äta till middag idag och lägga ner i matlådor. SÅ perfekt! För sen jobbar jag resten av veckan t.o.m nästa måndag så då kommer jag inte ha så mycket tid över till allt detta. Så det är väldigt skönt att fått gjort det så har man det ur vägen :)
Sen ska jag tillbringa min kväll med dom desperata husfruarna på Wisteria Lane ;)
LOVLEY!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Jag hade lätt kunnat tänka mig att bli en housewife ;) Haha! Baka, laga mat... Åh städa, det får man anställa nån för :P

2011-05-04 @ 11:20:21 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå gärna in på min blogg och ställ frågor i min frågestund! :D

2011-05-04 @ 20:02:06 // URL: http://alwayscatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0