Idiot Björk!


Åt gröt till frukost i morse för att försöka vara lite nyttig istället för vitt bröd osv.. Och vad har jag på.. hmm sylt ?? haha! Aja.. Kan inte bara äta enbart gröt, det är ju äckligt.. eller a, inte äckligt men det blir tort på nått sätt =/
Nog om mat. Jag är förbannad! Jag skulle sätta mig i lugnan ro och titta lite tv samtidigt som jag mumsade i mig min frukost i morse.. Och hur gick det tror ni?! inte så där jäkla bra va! För våran idiot björk som är större än faan själv står naturligtvis och förstör våra tv signaler så bilden bara hackar och fryser.. som vanligt! Jag blir tokig här!! ingen tv på typ 2-3 dagar nu.. :( Varför har man ens en tv då?!?!?!?!?!? Jävla  (/&%¤#=(%¤"-Björk! Jag hatar den björken över allt annat just nu! Faan vad den förstör. Och vi kommer inte få ta ner den än på några månader för det finns ingen tid att boka.. så det kommer väl sluta med att jag hugger ner den själv med en kökskniv eller nått!
Jag kan förstå varför det var lite dålig och hackig bild när det blåste storm här här om dagen men NU! Nu blåser det ju faan knappt........! ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!

God Morgon förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0