Kärlek ♥

~ I LOVE YOU NOT ONLY FOR WHAT YOU ARE BUT FOR WHAT I AM WHEN I AM WITH YOU ~



Idag är det inte vilken dag som helst. Det är min och älsklingens dag! Idag firar vi 1 år tillsammans som ett par. Ett år av kärlek. Ett år av lycka.
Kan inte beskriva med ord hur otroligt glad jag är över att just jag fått träffa mannen i mitt liv.
Min kärlek till dig Rasmus är verkligen obeskrivlig.
Ett otroligt år har gått och jag ser fram emot alla år jag kommer att få spendera med denna otroligt underbara människan! Jag vill fortsätta vakna vid din sida i resten av mitt liv.

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat du e så sjukt söt! Vill ju bara à ner av dig! Älskar dig hjärtat mitt!

2011-05-08 @ 23:58:55 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0