klädpanik!

Jag försöker verkligen hitta något att ha på mig till bröllopet nästa helg! :O Jag har inget som skulle passa in på ett bröllop i min garderob. Det är rent utsagt kris! Jag ska ju även på ett annat bröllop i augusti så det kunde ju vara trevligt om man kunde hittat nått som hade passat båda gångerna. Men man får ju inte ha vitt och inte svart.. Så svårt.. har verkligen ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig.. och Skor! Det ska vi inte snacka om.. Inga skor att ha på mig där heller.. usch vilken jobbigt känsla.. Har egentligen inte råd att köpa varken nya skor eller ny klänning för den delen med tanke på att vi måste spara typ allt vi får över nu till andra saker..

Åh vilket bekymmer jag har.. Dagens eller veckans i-landsproblem är detta..!
Ska göra mig iordning och ta mig ner till torget och se om jag hittar nått skoj..
(Inte köpa bara kolla älskling så du behöver inte vara orolig ^^)
.. för att sen invänta mitt besök som jag får idag :D:D:D Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0