Magont !


Usch vilken måndag.. Har fått kämpa mig igenom hela dagen på jobbet idag. Jag har haft så jäkla ont i magen så jag nästan har börjat grina vissa stunder.. Satan i gatan. Men envis som jag är så bet jag ihop och arbetade vidare. Men på lunchen gjorde det riktigt jäkla ont. Fick sitta ner en stund innan jag ens kunde gå iväg och köpa mat.. Fy faan! Så nu är jag väldigt glad att jag är hemma och kan lägga mig i fosterställning typ som är det enda som hjälper känns det som. Att stå rakt upp gör faktiskt riktigt jävla ont.. Vet dock inte hur det är nu, för har inte testat och ställa mig upp nu men hoppas det är bättre iaf..

Jag undrar ju såklart vad det kan bero på också. Blindtarmen VET jag att det inte är för jag har ont på vänster sida och inte höger. Men har en liten aning om att det kanske kan vara "fantomsmärtor" som spökar efter mitt ärr som jag har på magen. Ett stort jävla ärr som går ifrån naveln och bak till sidan av ryggen typ...

För det är nämligen precis där det gör som mest ont... Men jag vette faan.. Går det inte över tills imorgon så får jag väl ringa sjukvårdsupplysningen och se vad dom har att säga.. Jag får snällt jobba ändå med eller utan värk, har inte tid eller råd att gå hemma för lite magsmärtor.. Äsch! Skiten går väl över som vanligt..!

Nu ska jag tänka på nått annat och glo lite tv innan det är dags att hoppa i säng.
Natti gott!

Kommentarer
Postat av: din pojkvän:!!!

RING dom imon bitti! är rädd om dig! finns bara en av dig hjärtat mitt!

2011-05-16 @ 23:53:22 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0