Not My Day!

Åh! Längtar bara tills denna dagen ska ta slut!! DET har det verkligen inte varit MIN dag.
Det började med att älsklingen åkte hem ifrån med min jacka i sin bil, visst inte hela världen tänkte jag. Jag har ju ändå fler jackor att ta på mig. MEN sen slog det mig att i just den jackan låg mitt tåg/busskort som jag behöver för att komma till jobbet :O oh no! Stor panik. Ringde han som en galning, men hjärtat hann allt till tågstationen i tid och jag fick det jag behövde. *my superhero*

Sen har det väl vart upp och ner på jobbet idag med, massa varor, lite småknepiga kunder o aaaaaaas varmt för våran ac "funkar" inte... Morr... Fick äta peckel mat till lunch. Mensverk. Godissugen. Bad hair Day. OCH mitt headset gick sönder idag!!!! And for your information så har inte direkt apple några billiga headset upptäkte jag ju sen.. Tack! Ja ni hör ju själva.. Den bästa dagen i mitt liv....NOT!!
Så nu ska jag sätta mig med min godispåse efter maten och tycka synd om mig själv tänkte jag ;) för det är jag värd efter denna dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0