Omplanering!

Det blev lite ändrade planer igår.. Det blev inte alls Orust som det var tänkt ifrån början.. Utan det blev drinkprovning med grabbarna istället ;) haha! SÅ kan det gå. Hade en skittrevlig kväll igår verkligen - TACK!
 
Först satt jag och grabbarna hemma hos min svåger och testade en massa olika drinkar. Fanns mängder med olika spritsorter och likörer. Det blev några drinkar - god var dom också. (riktigt duktiga på det där) Sen åkte vi vidare till Stenungsbaden och mötte upp tjejerna! Det blev mer dricka och en väldans massa dans resten av kvällen. Superkul. Åkte väl hem runt 3 tiden tror jag och somnade väl inte förän 4. haha KALAS. SÅ idag är mitt huvud inte riktigt vad det brukar vara.. Känns lite extra tungt idag om man säger så, men det var det värt!

IDAG däremot så ska vi åka ut till Orust och grilla ;) Det blir ett litet gäng som åker ut så det kommer nog bli en minst lika trevlig dag idag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0