Over!

Sådär ja.. DÅ var huset tomt igen.. Släkten har åkt hem och vi har plockat iordning här hemma. Har vart ett bra kalas med fina presenter och massor av sötsaker ;) tårtan var verkligen gudomlig! Mums!

Schweizertårta fick det bli! :)

Jag fick bland annat lite heminredningsprylar :) Perfa., Kommer att bli supermysigt, pengar och ÄNTLIGEN!! En VOLUMASTER

:D:D:D
ÅH så glad så glad så glad så glad. Äntligen kan jag få volym på mitt hår! :D:D:D Perfa! Det spelar annars ingen roll vad jag gör med håret. Tuperar, sprayar, använder styling produkter, klipper etapper.. ja allt har jag testat men det blir bara platt på fem röda igen.. så trist men detta hoppas jag blir min räddning ;)

Nu ska vi fixa iordning lite här hemma och jag ska gå igenom alla mina tusen grattishälsningar på Facebook SEN åker vi in till Stenungsund för att titta på BB med Nina & Simon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0