poff poff

Morn gott folk!
Idag tog jag mig en redig sovmorgon vill jag lova :) Så gott! Var välbehövligt.
Har precis tryckt i mig lite frukost och ska snart sätta igång med en liten storstädning av huset! Här ska dammtorkas, dammsugas och moppas. Och självklart tvättar jag lite också när jag ändå är i farten ;)

Har inte så svårt för städandet egentligen.. Bara svårt att komma igång. MEN nu har jag höjt musiken och ska ta mig ett dans varv sen starta! Känner mig alltid lite mer pepp då hehe! why? kanske för att jag älskar att dansa och önskar att jag hade fått göra det på heltid.. dumma knän! men men får nöja mig med att dansa hemma och på nattklubbarna sålänge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0