Shoes!


God Morgon gott folk! Är ni vakna än eller ligger ni kanske och är lite bakfulla ifrån igår? ;) hehe!
Jag ska iaf studsa upp och göra mig iordning för jobbet. Vi har ju nya regler som gäller nu (igen) så det är riktigt welldressed som gäller på helgern from now on.. Vilket helst innebär kostym (!) visst fine det har jag så det är inga problem. Uppklädd och välklädd kan jag vara om jag vill MEN nu till mitt lilla (läs stora) problem.. INGA SKOR!!! okej jo skor har jag, men inga höga längre.. Vart har alla mina höga skor tagit vägen??? :O Sålt en hel del men inte alla väl....? JO tydligen.. hmmfs..
Såå.. Tänkte iaf åka in lite tidigare idag och springa i lite affärer och se om jag hittar ett par snygga pjuks att ha till lite finare tillfällen och framför allt på jobbet då..!
SÅ det är mitt to-do innan jobbet idag. Dags att lägga på ett kol så jag kommer in till GBG någon gång, idag helst ;)

Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skojjar du med mig? Alla? My god!

2011-05-14 @ 10:50:56 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0