Sista minuten?


För man blir ju inte ALLS sugen på att dra iväg någonstans när man ser detta eller??? MY GOD! Lite avis på min brorsa/or som åker till italien och ROM imorgon.. !!! Är så sjukt sugen på att åka utomlands så det finns inte.. Jag vet att det är kanon väder i sverige nu men ändå. Det är inte samma sak som när man är utomlands.. Man kan koppla av på ett helt annat sätt, kunna ta en öl till maten utan att behöva köra efteråt, slippa oroa sig för massa saker, Stänga av telefonen (!), bada och bara njuta av värmen ! Så sjukt underbart!
Jag bara måste utomlands i år igen.. Och jag vet ett ställe jag vill åka till. Verkar verkligen kanonfint där och min kära mor var där väldigt mycket förr..flera år i rad. Men ska prata med mitt resesällskap o se vad som sägs ;)
Lockande är det iaf.. OH JA!
Det blir iaf Europa iår, kan ni gissa vilket land jag vill besöka? ;) Det blir nog inte ett utav länderna jag redan vart i iaf, dom har jag sett så många gånger (flera resor till samma land). Vilket är länderna som är överstrukna om ni inte fattade det redan ;)

Kommentarer
Postat av: Joos

Rom låter ju inte helt fel får jag säga! Men det land som låter mest lockande är absolut Nya Zeeland (Fast ser man priserna så svider det lite i själen. 30.000 bara för flyget är rätt jobbigt att läsa! Haha!)

2011-05-10 @ 22:05:23 // URL: http://prettygirlscankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0