Skinande rent!


Sådärja! Nu har vi ett skinande rent hus som doftar ljuvligt! Jag älskar verkligen doften av ett nystädat hem (och nytvättad tvätt)! Åh vad gott det är. Då kan man verkligen göra annat skojsigt utan dåligt samvete ;) hehe! Har jag inte rätt..
Jag får alltid hemska känslor i kroppen när jag vet att det är stökigt hemma och jag gör nått annat.. HAHA! Störd jag är men men. Det är aldrig superstökigt hos oss ändå. Jag får krupp ;P

Nu ska jag verkligen hoppa in i en dusch och sen göra mig iordning för kvälla :)
Frågan är ju.. orkar man spatsera runt i 10cm idag eller inte..? hmm platt eller klack det är frågan? Kan ju vara kul att vara lite snygger iaf.. Eller snyggare rättare sagt höhö ;) NÄ duschen var det ja!
Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0