Sommarplanering!

Sitter och kollar över mina sommarplaner lite :) Kommer nog att bli en bra sommar detta! Kommer ha kvar denna på bloggen så jag kan stryka när det är gjort och uppdatera med nya äventyr när det poppar upp i sommar :)


MIN födelsedag 29 Maj ;)
M&S Bröllop 4 Juni
Gatebil Mantorp - 17-19 Juni
Midsommarfirande på tjörn 23-25 Juni
WestCoast Ferryrun 2 Juli
SEMESTER - AUGUSTI
Stenungsunds Volvoträff 6 Augusti
D&P Bröllop 6 Augusti
Vallåkra 20-21 Augusti
Resa till Turkiet 31 Augusti :)


Har inte kommit fram till så mycket ännu men detta är det som är planerat iaf! Sen kommer det säkert poppa upp nya to-do saker på listan inom kort.
Jag vet bla att vi ska få in ett besök till Liseberg hela gänget. Och när nu det blir, det får vi se ;)
Sen vill jag ner till Skåne också.. hmm undra när jag ska få in allt med tanke på att jag jobbar 2 månader till innan jag tar semester ;)

Kommentarer
Postat av: Vivo

2011-05-26 @ 12:19:18 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0