Sunny thusday

God morgon solstrålar! Vilken härlig dag att vakna upp till. Man blir på riktigt bra humör måste jag säga. Har kods redan varit uppe ett tag och tvättat. Ska iväg in till Stenungsund här snart också för ett litet möte samt lite shopping :) dags att förnya köket lite tänkte jag. Får väl se vad jag kommer hem med ;) är ju bara ledig idag så efter mötet blir det nog raka vägen hem och byta om till bikini o gå ut och lägga sig i den härliga solen :D dags att få lite färg. Även om jag har sjutton svårt för det så kan jag ändå försöka :) annars får det bli solarie och utlandsresor denna sommaren också ;) hihi. Nä ska ta och göra mig redo här nu. Men ha en gooo solig dag så hörs vi säkert lite senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0