Swimwear

När jag gick igenom min bikinigarderob inför turkietresan här om dan hittade jag fem stycken bara.. FEM! Jag har då 5+1.. Vet bara inte vart den sista är.. Nummer 6 alltså. Vet att jag har den men vet inte riktigt vart jag lagt den :S hmm.. För jag glömde väl inte kvar den hos janne på malta förra året... Nä det kan jag inte tro! Den måste ligga här någonstans..

Iaf.. 6 Bikinis sammanlagt då.. Det är ju ingenting :O Vart har alla tagit vägen. My god! Jag har haft hur många som helst me vet även att jag kastade några vid min sista garderobsrensning men SÅ många?? hmm.. Aja får köpa hem lite nya då istället ;) hehe!
Den senaste i bunten är iaf denna.


Älskar tigermönstret och dom små snäckorna på snörena. Det kommer nog sitta fint på kroppen sen när man blivit lite solbränd sen ;)

Har även spanat in lite andra tänkbara bikinis som gärna får flytta hem till mig ;)
Bla dessa.. (bilderna är klickbara för större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0