Vill du ligga med mig då..?

Sitter faktiskt just nu och lyssnar på 'om sanningen ska fram' och ska snart göra mig iordning inför kvälla!
Det blev faktiskt crusing i Trollhättan ändåå! JA! :D

Fast det blir lugnare detta året haha! Det är ingen som ska rida in på nån kamel ;) och inga som jaga några änder mitt i  centrum och verkligen inga som ska virra bort sig full som en kastrull HAHA.. I år är vi nyktra.. hehe! Eller ja. jag kanske ska ta mig en öl nu iaf ;) Hade vart rätt gött faktiskt. Få lite känsla sådär.. Nä vin får det bli, det är tydligen det ända jag hade i kylen haha! GÖTT!

Woop Woop Dags att höja musiken på stereon och göra sig iordning!
Ha en bra kväll goingar!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Beatrix! En kamel har ingen dött av ;) Hahahaha! Åh vem vet... änderna kanske komma av sig själva i år ;) Hahaha!

2011-05-28 @ 19:54:13 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0