-Flowers-

Åh vilken mysplutt jag har :):) kärlek!

När jag kom hem så kom han med en så stor och fin bukett så jag vet inte va jag ska säga!! Så himla vacker var den!! Kan inte riktigt sluta titta på den, så fin är den ! ;)
Och självklart så var det Goa Nina som hade fixat den! <3 Hon är så himla duktig så ni anar inte! Hon ska definitivt få göra min brudbukett och hela blomsterarrangemanget den dagen jag gifter mig!! Så så så duktig :)

Sen ställde jag mig och slavade vid spisen lite. Gjorde en seen middag medans älsklingen la nytt golv i hallen! Kommer att bli så fint när det är klart sen. Längtar jag? JA!

Nä nu ska jag fortsätta kolla på syrianska bröllop! :) shalalalallaa haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0