10-19

Sikken dag!! Första dagen som jag jobbat senare sen dom nya öppetiderna körde igång.. 19.00 stänger vi nu hädanefter vilket innebär att jag kommer hem runt halv 9- kvart i 9 istället... Hmmfs!
Inte så kul kanske men får tänka på skatten som kommer tillbaka nästa år ;) Hejja återbäring!

Nåja! Har fått en del privata saker gjorda idag ändå trots allt jobbande! Bra där bea! :)
Har äntligen fått bokat ny klipptid (förhoppningsvis om dom ska ha öppet... :/ hoppas) och en tid att fixa mina naglar som ser ut som skräp just nu.. Usch för vintern! Men då kommer jag iaf se snygg och fräsch ut till jul och nyår :) me like!

Håret hinner jag ju säkert ändra 4 gånger till innan nyår men ändå ;) fint ska re' va!

Btw så luktar set päckel på bussen idag!!!!! Uweeek! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, jag har nog bara glömt å skriva upp detta hahaha! Bokar du biljetter? Du som kan det ;D

2011-11-16 @ 20:07:40 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0