Breaking Dawn

Part 1

Okej. Nu är det gjort. Nu är den sedd. Nu är det slut!! Buhu! Gråter en skvätt. Okej riktigt helt slut är det ju inte ännu... Breaking Dawn part 2 väntar ju också. Men sen då??

Hade höga förväntningar på denna filmen kan jag lova. Och som den TWILIGHT tönten jag är så kan jag inte låta bli att bli lite besviken.. Fanns mycket som dom uteslöt eller tonade ner. Men annars var den faktiskt helt OK!
Hur den slutade ska jag inte avslöja för er som ännu inte sett den men det va inte direkt överraskande att dom bröt "boken" där om man säger så...

Längtar dock ännu mer till tvåan nu och det är väl det som är meningen! Men gaah! Vill se mer! Inte snällt!! Ge oss mer TWILIGHT!

Och för er som Ska se den.. Sitt kvar!! Även under eftertexterna. Det kommer mera. ;)

Nä nu ska jag försöka sova en snutt. Alltid lika svårt att somna utan min plutt bredvid mig.. Men men. Ett försök får det bli så natti natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0