Clementin

Fick bli frukost på bussen idag med. Men dock bara i form av en clementin! Har mer frukostmackor på jobbet sen. MEN att blanda clementin med tandkrämssmak var då inget gott!! Fy bövelen! Urk! Men det försvinner kanske efter typ..andra klyftan.. Hoppas jag iaf!!! :/ vågar inte äta haha! Jodå! Ska testa igen.. Puh!

Påväg till jobbet igen då, men det kanske ni förstod! ;) en bra dag idag. Jag känner mig utvilad trots lite timmars sömn, är glad och får betalt som en söndag fast det är lördag ;) blir många extra timmar där hehe! Gött! Kan behövas när lönen kommer i december! Julklappar är dyra :/

Nä nu ska jag försöka våga mig på clementinen igen :) hörs senare mina goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0