Color!

Nu var man på väg hem igen.. Puh. Detta ständiga flängande är så sjukt tröttsamt! Är man pigg efter jobbet så blir man ändå trött på bussjäveln..

Nåja nu var det inte det jag skulle prata om utan något helt annat. Nämligen hårfärg!! Måste färga mitt hår snart igen. Ser att utväxten börjar synas trots att jag använder mig av färgschampoo! Paniiiik! Hatar utväxt på rött hår! Är så fult så jag tror jag dör!!
Men tror jag är lite sugen på en annan färg kanske.. Hmm.. Haha jag är verkligen hopplös när det kommer till hårfärg!! Tycker en sak är fin en stund men tröttnar fort och vill då ha förändring!! Eftersom jag vägrar klippa mig kort så uttrycker jag mig i olika hårfärger istället. Jupp sån är jag! Har nog fått det efter min farmor som var likadan i unga ålder. ;)

Ja nä vi får se vad det blir. Om det blir rött ett litet tag till eller om det är dra för nått annat.. Måste iaf göra det innan bästa torsdag!!!

Ps. Bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0