Gäsp!

Idag är jag en trött chey!! -gäsp- blev inte så värst många timmars sömn men vad gör det när det finns kaffe på jobbet ;)

Hade en jätte mysig fredag med grabbarna igår. Räkor, planering och sen idol!! Så tråkigt att Amanda P åkte ut tycker jag :( tycker iofs inte att någon borde åka nu. Dom är bra allihopa. Kommer bli svårt att kora en vinnare!!
Vad gjorde ni igår då? Fredagsmyste?

Åh äntligen kan jag lyssna på båda öronen igen!! Med mitt headset från telefonen alltså! Mitt andra hade gått sönder så jag har lyssnat på en lur ett bra tag nu. Nån månad ? As irriterande. Speciellt när det var högerluren som hade gått sönder. (iPhone) ni vet där även microfonen sitter när man skulle svara i telen! Så varje gång det ringde fick jag dra ur headsetet och svara normalt. As irriterande för mig som faktiskt har headsetet till att slippa ha luren i nyllet!!
Så nu , TACK vare min älskade man, har jag ett fungerande headset med både högerlur, vänsterlur OCH svarsknapp ;)

Och jag vet. Jag är inte normal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0