Orkan?

God blåsig morgon!

Gårkvällen var jätte mysig! Blev dock varken bakning eller ljusslingor på altanen.. Blev popcornmys i soffan framför en film istället med älsk, Nina & Simon!

Idag däremot är det jobb som gäller igen! Inte roligt att försöka ta sig ut i den här jäkla blåsten. Vaknade klockan 05 imorse av att det blåste och verkligen piskade regn mot fönstret. Blev en smula skraj ska jag väl erkänna. Hatar verkligen när det blir så mycket blåst. Orkan/storm är ingen favorit direkt. Tänker bara massa hemska tankar om att huset ska blåsa iväg eller att rutorna ska krossas. Träd faller mot huset och allt sånt där.. Men nu blev det ju inte så i natt iaf ;) men ändå. Nu förstår min tankegång !

Dagen till ära så har jag tom börjat använda min vinterjacka. Idag iaf, men så fort ovädret lagt sig så åker skinnjackan fram igen. Om inte snön hinner före... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0