Rasist?

Nu är jag upprörd! Nu får det fasiken vara nog med detta fjantiga rasistsnacket vissa utlänningar kommer med! Nu får ni skärpa er. Seriöst!

Först var det att vi inte fick sjunga våran Egna jävla nationalsång för det är Rasistiskt(?!), sen kom det att barnen i skolorna inte fick måla röda stugor med svenska flaggstänger på tomten för de ansågs som Rasistiskt och NU.. Nu är tydligen allas våran Astrid Lindgren rasist pga pippi på dom sju haven!
Stackars Astrid skulle vänt sig i graven om hon hörde detta! Den folkkäraste människa vi svenskar någonsin har haft så hoppa faan inte på henne era okunniga idioter!

Ursäkta mitt utbrott men jag blir så trött på det här jäkla rasist pratet!

Vi åker ju för bövelen inte till era länder och förbjuder ER att sjunga ERAN nationalsång eller ha ERA traditioner i skolorna eller hoppar på ERA barnidoler!!
Så ge er och låt oss svenskar ha våra traditioner precis som vi låter er ha era tradiotioner.

Passar det inte så får ni väl åka hem då!
Hade det varit jag så hade jag varit TACKSAM istället för gorma om
Skit och peka fingrar hit i dit!!!

Nu pratar jag ju SJÄLVKLART inte om alla utländska som bor i Sverige utan bara de som tror sig kunna bestämma vad vi svenska ska ha för traditioner.
Har pratat med många utländska som är hel tvärtom. Dom är tacksamma för att få vara i ett land som Sverige och förstår inte alls varför dom där speciella ska förbjuda våran nationalsång osv...
Varför är inte alla som dom istället?

Åh nu fick ni stå ut med ett raseriutbrott men nu har dom gått för långt och någon måste ju våga säga till..
Nu kallar ni mig säkert både rasist och det ena och det andra. Men varsegod. Jag tänker inte sluta sjunga Sveriges nationalsång på nationaldagen eller sluta titta på Astrid Lindgren bara för att ett gäng idioter hade en dålig barndom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0