Tapet <3

Oh - MY - God!

Jag är KÄR i våran nya tapet!! Galet snygg är den och jag får inte nog! :)
Idag blev vi äntligen klara med tapetseringen i "långehallen" puh! Nu är det verkligen bara listerna och dörrkarmarna som ska upp och sen är det klaaaart!

Men satan i gatan vad nöjd jag blev med tapeterna! Vi är bäst! ;)
Äntligen har jag fått en LILA tapet :D äntligeeen! (ja jag älskar lila och det ÄR min favoritfärg!)

Alltså! En lila fondvägg och glittriga vita tapeter på dom andra 3 väggarna ! Gaah! Läckert! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin tapet! Måste fråga var du hittat den? jag är så sugen på en lite lilaröd :)

2012-01-18 @ 19:36:15 //
Postat av: Tobbe

Tjo! Jävligt snygg tapet! Vart har du köpt den? =)

2012-03-13 @ 18:07:09 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0