blottad..

Det är tisdag och jag är sjukt uttråkad! Har varit ledig nu sen i lördags och kommer att vara ledig fram till fredag. Låångledigt kallas det! Det är jätte gott att kunna få chansen att vila upp sig och ta tiden att träffa mina vänner .. Så hade jag känt förr.. NU vill jag inte vara ledig för att tiden går så fruktansvärt sakta och jag mår mer dåligt när jag är ledig..
Ända sen jag flyttade ifrån min hemort Vänersborg så har jag nästa dragit mig för dom lediga dagarna.. Jo varför? Just för att jag har inget att göra då.. Inget. Okej städa och ta hand om huset men.. nej!
Jag är i vanliga fall en positiv, glad, impulsiv person.. Vill jag åka ner och ta en fika och bara snacka skit så ska jag kunna göra det.. Och det är något jag verkligen saknar här. så sjukt mycket..
Visst har jag goa underbara vänner här också men inte alls på samma sätt.. Ta det inte fel nu! Men när jag är ledig så jobbar oftast alla andra så då blir det oftast bara att jag är hemma och gör.. ja ingenting.. I vänersborg så fanns det alltid, eller iaf oftast någon som hade en kaffestund över.. Jag saknar det så sjukt mycket
nu får ni stå ut med ett blottad inlägg om mina känslor och jag ber om ursäkt.. ni ska inte behöva läsa sånt tjaffs.. Roligare att läsa om nått annat så lovar att det inte ska fortsätta såhär.. ;)
Ska bra hitta glöden igen....
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Älskade älskade hjärtat! Gud, jag blir ju ledsen nu! Du vet vart din säng finns och alltid kommer att finnas. Även om jag är i skolan så får du alltid komma hit ju! Ska allt försöka ta mig i kragen och komma ner snart också <3



Och japp! Fått kort på lillskruttan. Du får se det i morrn <3

2011-10-25 @ 22:44:32 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0