Ett tjejonlägg får det bli nu men så är de...

img_8500 (MMS)

Ett tjejonlägg får det bli nu men så är det ibland när bloggaren är tjej you know ;) Har iaf på mig min nya underbara lätta goa mjuka (ja ni fattar, i like it) foundation idag! Den är gudomlig! Det var den dom sminkade oss med när vi var och blev sminkade av sminkörer på Maries möhippa! Blev kär i den redan då och nu slog jag till trots det dyra priset :/ men man lever bara en gång och är det nått man ska lägga pengar på så är det väl på det man kladdar i ansiktet? Tycker jag iaf. Man har bara en hud så det är bäst att ta hand om den! ;)  Nä får runda av innan jag börjar låta som en kass reklamfilm!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Drömde att jag använde den nya och det bara blev en kaka i ansiktet haha!

2011-10-29 @ 14:37:38 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0