Idol

Här nedan är idolernas spellista för ikväll! Känner mig lite kluven inför kvällens idol faktiskt. Många bra låtar som jag gillar skarpt, men då är jag samtidigt livrädd för att idolerna ska förstöra låtarna. Åh herre!
Ja vi får hoppas på det bästa helt enkelt och ha "mute"-knappen i högsta hugg ;)

Amanda F "Joline"- Dolly Parton
Emil Elton "Cry me a river"- Justin Timberlake
Linni "Angels"- Robbie Williams
Molly "Only girl in the world"- Rihanna
André "Tiny Dancer"- Elton John
Amanda P "Heroes"- David Bowie
Robin "Halo"- Beyonce
Olle "Beat it"- Michael Jackson
Moa "Superstition"- Stevie Wonder
Sen har jag börjat fundera över varför Robin Stjernberg ALLTID väljer tjejlåtar. Haha! Tycker det är lite gulligt. Idag ska han tex sjunga Beyonce. Men det är ju inte så att man börjar fundera på om han är lite G...? Är det bara jag som tänkt dom tankarna. Att Robin skulle kunna vara bög? Inget fel i det, är han det så hade det ju förklarat låtvalen iaf ;) för jag känner då bara bögar som sjunger låtar från Beyonce, Rihanna, Britney o alla andra popdrottningar.. Hehe. Lite kul är det ändå ;)
Hoppas du gör HALO bra ikväll bara Robin :)
Bilden lånad från Robins blogg på TV4.se!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0