iOS 5

Laddade ner senaste Apple uppdateringen iOS 5 till min ifån här om dan.. Uppdaterade och allt var frid och fröjd! Den klart bästa uppdateringen dom gjort men fanns ändå mycket som kunde blivit bättre. Men nu ska jag inte vara en sån bitterkärring :)

MEN det jag ville komma till var att uppdateringen iOS 5 inte verkar fungera på min tele längre :/
Vissa småsaker som fanns där efter uppdateringen finns inte längre kvar. Hmm.. Typ som den lilla kameraikonen som syns vid låst skärm, den är borta nu.. Hade den innan.. Skumt det här.

Men är det någon som vet om en mjukvareuppdatering kan försvinna bara för att man stänger av telefonen och sen sätter på den igen??

Sen så är det lite knas bland mina sms. Jag har nummret inlagt i telefonen men ändå så står det inget namn utan bara nummret... :/ askonstigt!

Får ta och fråga min svåger om han vet vad det kan bero på. Han är ju lite av en Apple-expert :)
Men innan det så ska jag lunch klart!

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Liss

Testa dubbelklicka på hemknappen så tror jag du hittar den. Den syns inte på låst skärm utan man måste dubbelklicka/ kram Liss

2011-10-23 @ 20:45:35 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0