Måndag!

Hmm varför fungerar inte blogg.se-appen!? Eller är det bara jag som har problem med den idag? Går man in på appen så flyttas jag bara vidare till en internetsida.. Fett irriterande! Men skit samma. Detta fungerar ju också.. Sitter just nu nere på Ljud & Bildcenter med min svåger och fördriver tiden lite.. Bilen är inne för lite kärlek. En hjulinställning rättare sagt! Så hoppas jag att den Inge drar så förbannat åt höger sen.. Fått gjort mycket med bilen nu. Eller älsklingen har grejat. Bytt fjädrar, växellådsolja, motorolja, fixat centrallåset och allt möjligt. Allt för att den ska bli hel och fin igen.. Och redo för att säljas.. Så jag kan få en större bil med 4-hjulsdrift så jag kan ta mig uppför backen hemma i vinter. Det är ett måste. Och den bilen jag har nu tar sig INTE upp för backen kan jag ju säga.. Nåja. Nog babblat. Måste försöka återkurera mig efter helgen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0