OMG! Säger jag bara... Det märks att det ä...

img_6005 (MMS)

OMG! Säger jag bara... Det märks att det är halloween idag iaf. Inte på utklädda människor utan riktiga monster! Jag ar nog mött min värsta kund Ever under mina 6 år på DM! Helt rubbad! Vi brukar ta emot returer med en No Problem anda på jobbet annars, men idag kunde jag bara inte! Kunden hade två tröjor från i somras (!) som han ville lämna tillbaka för på kvittot (som han hade) stod det 6 månaders öppet köp. Visst sa jag. Kollade på kläderna och såg att lapparna var borta...? Frågade om dom och han sa att han hade klippt bort dom och att tröjorna hade hängt i garderoben nästan hela tiden.. (nästan? Resten av tiden så?) dom luktade inte direkt nya och oanvända så jag sa faktiskt nej. Detta handlade inte om några enorma summor utan snarare tvärtom men kunden blev riktigt arg, hotfull och började gapa, skrika och slå näven i disken X antal gånger. Jag bad om ursäkt säkert 100 gånger och förklarade varför men han fattade inte ändå. Argare och argare, hotfullare och hotfullare. Tills han till slut tog handlingskraft och kastade ett paket strumpor i huvudet på mg (hårt!). Som tur var så träffade paketet med vassa kanter pannan och inte ögat på mig! Gubbjävel säger jag bara! Fick tom hota med väktarna.  Nä fy faan! Värsta kunden hittills i min långa DM-historia.. Kan ju säga att jag var lite skakis och sjukt förbannad. Synd bara att man inte får visa det utåt i sånna situationer. Kunde har alltid rätt!? Pfft My ASS att dom har!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fyyyy faaan för såna kunder! Men du var väl inte ensam i butiken?

Du skulle bett om hans namn o ringt vakten!



KRAMISAR

2011-10-30 @ 07:31:15 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0